VERZENDEN & RETOURNEREN
*Verzenden
Bij het ontvangen van de betaling gaan we jouw bestelling versturen. Het is ook mogelijk om de bestelling op te halen. Laat dan wel even weten wanneer je graag langs komt.
Moes & Griet verzendt naar:
LAND |
LEVERINGSKOSTEN |
VERZENDING * |
Nederland (PostNL, DHL) |
Brievenbus pakket | €4,50 |
1-5 werkdagen |
België (DHL) |
Pakket | €10 |
1-5 werkdagen |
Frankrijk (DPD) |
Pakket | €16 |
1-5 werkdagen |
Duitsland (DHL) |
Pakket | €10 |
1-5 werkdagen |
Overig |
Zie check-out |
Afhankelijk van het land |
*
- Indien het product op voorraad is. Is 1 van de artikelen niet op voorraad dan zal je bestelling verstuurd worden zodra de hele bestelling compleet is.
- Is het product niet op voorraad, dan is de levertijd 15-30 werkdagen. Voor exacte levertijden kun je contact opnemen met ons.
- Past een product niet in de brievenbus terwijl je dat wel hebt aangegeven als verzendoptie? Wij zullen je dan vragen om de resterende portokosten aan ons over te maken.
Retourneren & Ruilen
Wij streven ernaar je blij te maken met producten die voldoen aan jouw verwachtingen. Toch niet tevreden?
Dan heb je 14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden. Daarna 14 dagen om het product terug te sturen. Na aanmelden van het retour crediteren wij jou binnen 14 dagen het orderbedrag inclusief verzendkosten terug.
Dit geldt echter niet voor behang. Behang is niet retourneerbaar. Dit i.v.m. batchnummers.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retourneren & ruilen is op eigen kosten.
Stuur je een product terug? Stuur dan vooraf een e-mail naar: [email protected]
Wanneer het product binnen is en wij jouw e-mail hebben ontvangen zorgen wij zo snel mogelijk voor het terugstorten van het bedrag.
Producten uit de sale kunnen helaas niet teruggestuurd worden.
Retouradres:
Rentmeesterstraat 9
2288 GW, Rijswijk (Zuid-Holland)
Nederland
Oeps, ik heb mij bedacht
Iedereen kan zich bedenken. Is het product uitverkocht en komt het niet meer terug in het assortiment wordt het bedrag teruggestort op jouw rekening.
Ook hier geldt hetzelfde als retourneren. Het product mag niet gebruikt zijn.
Ook als het product gegeven is als een cadeau, geldt dit.
Garantie
Wij bieden een garantie van 12 maanden vanaf de aankoopdatum.
Wanneer er iets mis is met het product bij ontvangst, zoals een gat, scheur, en/of een andere beschadiging, heb je 14 dagen de tijd om dit bij ons te melden.
Dit geldt ook voor fabricagefouten zoals stiksels, binnenzakken, voering, leren/canvas handgrepen, canvasbanden, schouderriemen, gespen en ritsen.
Indien reparatie mogelijk is proberen wij eerst het product te repareren.
Wanneer er geen sprake is van garantie:
- Als bij het retour ontvangen van het product duidelijk sprake is dat het product foutief gebruikt is.
- Vervaging of slijtage kan voorkomen omdat er gewerkt wordt met natuurlijke kleurstoffen. Alle basis papier kleuren zijn ontworpen om te vervagen. Dit is niet een productiefout.
- Als er sprake is van verkleuring op het product nadat het in aanraking is gekomen met bijvoorbeeld een denim jeans of een lederen jack, is dit niet de fout van het product maar van het kledingstuk.
- Metallic producten kunnen na verloop van tijd een meer vintage look krijgen. Dit is opzettelijk gedaan omdat dit karakteristiek is voor metallic papier, dit is geen productiefout.
Wettelijke garantie houdt in dat je altijd recht hebt op garantie. Is er sprake van een productiefout dan heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van geld. Is het probleem afkomstig door gebruik, heb je geen recht op bovenstaande. Is het probleem ontstaan in het eerste halfjaar na de koop zullen wij moeten aantonen of het probleem al dan niet gerechtigd is. Ontstaat het probleem ná het eerste halfjaar na de koop dan is het aan jou om te bewijzen dat het probleem niet is ontstaan door het ondeugdelijk gebruiken van het aangeschafte artikel.
Het product is niet goed als het niet compleet is, het beschadigd is, het kapot is of jij er niet datgene mee kunt doen wat wij zeggen. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland omdat het ene product langer meegaat dan het andere.
Wil je weten of je recht hebt op garantie? Stuur een mailtje naar [email protected] met als onderwerp 'Garantie'. Vermeld hierin de volgende punten, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen:
- Het ordernummer en/of aankoopdatum
- De productnaam
- De klacht + foto's
- Jouw naam
We zullen altijd eerst kijken of het product gerepareerd kan worden.